Leveringsvoorwaarden

Om onze klanten de ruimste keuze te bieden worden al onze producten geimporteerd vanuit het buitenland.

Wij verkopen enkel producten die geproduceerd worden door Disney licentiehouders. Kwaliteit staat bij ons voorop.

Een groot deel van onze collectie bevat artikelen waar we er maar 1 of een paar van hebben, zo blijft het een apart artikel wat niet overal te koop is.

Mocht je iets zoeken wat niet of nog niet in onze web winkel staat dan kun je ons altijd mailen, wellicht kunnen we het toch bestellen, we kunnen namelijk niet alles op onze site hebben staan(helaas)

 

Bezorging:

Wij proberen alle artikelen op de dag van betaling te verzenden, artikelen die niet op voorraad zijn staan apart vermeld op onze site.

Wanneer wij uw betaling hebben ontvangen,  wordt uw bestelling verzonden via TPG, alle artikelen worden zo goedkoop mogelijk verstuurd dat wil zeggen zonder verzekering van de bestelling, alleen voor pakketten hebben wij een track en trace nummer, wat door de brievenbus past wordt dus gewoon in een envelop met postzegel verstuurd.

Wil je zeker weten dat je pakket aankomt dan kun je het laten verzekeren, dit kun je via mail aan ons door geven, de extra kosten zijn uiteraard voor de klant.

De verzekering is bedoeld om schadevergoeding te krijgen via TPG post wanneer zij verlies of schade hebben veroorzaakt.

In dat geval dient u de schade direct bij TPG post te melden om zo in aanmerking te komen voor een schadeclaim.

Uiteraard bestaat de mogelijkheid om uw bestelling onverzekerd te laten verzenden, echter vooral met breekbare spullen loopt u dan een risico die geheel voor eigen rekening is.

TPG gegarandeerd dat 99% de volgende dag aankomt, maar hier kunnen zowel door TPG als door ons geen garanties over gegeven worden.

Indien u een voorkeur leverdatum opgeeft zullen wij daar rekening mee houden.

Boefjez is niet verantwoordelijk voor vertraging, verlies of schade in of aan de bezorging van het pakket veroorzaakt door de TPG post

Alle pakket zendingen binnen Nederland kunnen op het internet getraceerd worden via het TPG Post Track & Trace systeem.

 

Bezorgkosten:

Wij versturen het zo goedkoop mogelijk, verzendkosten worden via mail opgegeven.

Het maximale aan verzendkosten is 3 euro(exclusief verzekering) dit is dan ongeacht de hoeveelheid, wel binnen Nederland en met standaard verzending

Rembours: rembourszendingen zijn alleen mogelijk als de rembourskosten vooruit betaald worden(rembourskosten bedragen 17,50 euro(geheel voor TPG)

 

 

Aanbetaling en het vasthouden van goederen:

Het kan altijd gebeuren dat u op een bepaald moment wat krap bij kas zit of te weinig tijd heeft en toch bepaalde artikelen gereserveerd wilt hebben.

In dat geval is het mogelijk goederen met slechts een aanbetaling te laten reserveren, maar een voledige betaling is natuurlijk ook mogelijk.

De aanbetaling dient tenminste 20% van de totaalwaarde te bedragen.

Zodra er een (aan-)betaling is gedaan zal voor u het desbetreffende artikel/artikelen maximaal zestig (60) dagen worden gereserveerd.

U dient binnen zestig (60) dagen het restant bedrag te voldoen.

Indien u hiermee in gebreke blijft met de restant betaling van de goederen zal de overeenkomst worden ontbonden en heeft Boefjez het recht de voor u gereserveerde artikelen wederom te verkopen.

U kunt geen aanspraak meer maken op terugvordering van de aanbetaling.

Wij adviseren dus om tijdig het restant te voldoen en uw order per post te laten verzenden, zodat u uw betaalde spullen snel in huis heeft.

 

 

Ruilen of retourzenden van producten:

Indien u een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u het recht het product binnen vijf (5) werkdagen na aflevering aan Boefjez aan ons te retourneren(gelieve dit via mail aan ons door te geven, niet doorgegeven nemen we niet retour).

Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien de verpakking van het product en het product zelf onbeschadigd is, waarbij tevens geldt dat de kosten voor zowel de heen zending als retourzendingen voor uw rekening komen.

U krijgt na ontvangst de waarde van het artikel in een waardebon uitgekeerd.

Wij kunnen artikelen die speciaal voor u zijn besteld, in de aanbieding waren, gedragen of beschadigd zijn, of op andere wijze niet aan onze richtlijnen voldoen, niet als retourzending accepteren.

Gepersonaliseerde artikelen: Bestellingen van gepersonaliseerde artikelen kunnen niet worden geannuleerd of geretourneerd. Hierop zijn geen uitzonderingen mogelijk.

Gepersonaliseerde artikelen dienen vooraf betaald te worden.

 

 

De betalingswijze en betalingstermijn:

U dient zelf zorg te dragen voor de betaling aan Boefjez.

De betaling dient te geschieden binnen veertien (14) dagen na orderdatum (uitstel wordt alleen via mail toegekend, dus geen bevestiging van uitstel of niet aangevraagd, komen de kosten voor rekening van de klant)

Bij overschrijding van de betalingstermijn bent u vanaf de dag dat betaling had moeten plaatsvinden in verzuim en geven wij de order over aan een incasso bureau (met alle kosten van dien)

Boefjez behoudt het recht alle IP adressen te controleren en zal deze bij misbruik blokkeren.

 

 

Privacy:

Uw persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt voor de correcte afhandeling van de bestelling en worden nimmer aan derden verstrekt.

Indien u wenst houden wij u op de hoogte van het laatste nieuws over en de aanbiedingen van Boefjez via onze mailinglist. U kunt zich hiervoor zelf aanmelden.

 

DOOR EEN BESTELLING TE PLAATSEN, VERKLAART U ZICH AKKOORD MET DEZE AFSPRAKEN.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.